9 Ekim 2015 Cuma

Niye gelmediniz buluşmaya?

Gündüzden çektim mesajımı. Akşama Paü'de buluşuyoruz diye.Akşam olmuş buluşma saatine yakın,herkes özelden döktürmeye başlamış 'gelemiycem'leri.

Hayır yani bir ben yazıyorum bu blog'a. Gören de evinde oturmayan biri sanıcak beni. Yazsanıza kızım birşeyler beni gezenti yaptınız.
Ege kursta iken buluştuk Nurşin ile.
Tamm 42 günlük bebeğimiz.
Önce dışarıda oturduk,Taze bebeği soğuktan nasıl korusak diye bir oraya bir buraya oturduk. Yok içimize sinmedi.İçeri geçtik. Yedik,içtik. Çocuklar scoter bindi,koştu,ıpad oynadı,tv izledi,oraları dağıttı (kovulmadık,biz söyledik garsonlara,onlar kızdı çocuklara)
Belis başka bir yerdeyim diye şaşırdı,biraz tilki uykusu yaptı,Tempo tutturup emzikle kucakta sallayalım dedik. Nedense hepimiz acemi annelikle farklı şeyler denedik. Rahat anne Nurşin stressiz kah salladı,kah emzirdi. Saati tesisin kapanış saati yaptık. Kibarca teşekkür ettik oraya. usulca çıktık dışarı. :)

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Eceee sen bizim herşeyimizsinnnn bunu tezahürat gibi yazdım düz vurgusuz okumayın haaa

    YanıtlaSil
  3. Yeni ywni öğreniyorum bloğa yazmayı yazıyorum-siliyorym mazur görün artık

    YanıtlaSil