9 Ekim 2015 Cuma

Kahve keyfi

Bu günlerde bitecek biliyorum ama anı yaşamak lazım. Hamileliğin son günleri... Güya raporluyum ama çalışmam lazım. Ama öncesinde bir güzel kahvaltı ve ardından kahve keyfi. Ece 1 saatim var sonrasında okula gidicem hadi Deniz'i okula bırak da gel. Tabi bu dediğimiz olay sabahın köründe gerçekleşiyor. Arkadaşlar niye bizi çağırmıyor demesinler.....Derken kahvaltılar yapılıyor kahveler yudumlanıyor günlük haberler veriliyor arada Nurşinciğimin komik videoları izlenip kahkahalar atılıyor. Herkese güzel birgün diliyorum. Birde deliksiz uykularınızın kıymetini bilin.öpüldünüz

2 yorum:

  1. Evet ben gelirdim kahveye. Niye cagirmadiniz. Sabahin köru olsa ne yazar. Yollari kar kapatti gunlerce ama ben hergun sizdeydim. Allah ayirmasin o kadar seviyorum sizi. Bir daha olmasin ona göre :))

    YanıtlaSil
  2. Evet ben gelirdim kahveye. Niye cagirmadiniz. Sabahin köru olsa ne yazar. Yollari kar kapatti gunlerce ama ben hergun sizdeydim. Allah ayirmasin o kadar seviyorum sizi. Bir daha olmasin ona göre :))

    YanıtlaSil