10 Ekim 2015 Cumartesi

İlk buluşma

Herşey bebekler minicikken karlı birgünde başladı. Birgün Ece, Nurşin,Ayşin bana kahvaltıya gelecek. Ece'nin annesi ve Ayşegül'ün kayınvalidesi görüştüklerinde bizim kızları tanıştıralım diyorlar ve Ece bebek grubunun buluşmasına davet ediyor. O günde nasıl bir kar yağıyor. Ayşegül çocukla ve araba kullanarak çıkmaya alılık değil, Barlas hafif hasta bakıcı diyor ki çocuğu bırakta git.Nurşin olur mu bebek buluşması diyor ve toplanıyoruz hiçbir engel tanımayız. Fotograflarda Barlascım ateşler içinde yatıyor. Ama sohbet muhabbet harika. Çocuklar yeterki oynasın bizde rahat rahat oturalım diye bütün oyuncakların salonun ortasına getirilmesi serbest ve o günden sonra grubumuz her buluşmada çoğalarak büyüdü.

1 yorum:

  1. Ayy daha dün gibi hatırlıyorum o günü tabii en ince ayrıntısına kadar değil bilirsiniz ben balık hafızalı olduğumdan bakıcının dediklerini ilk defa yaşıyormuş gibi o günü heyecanla okudum işin ilgincide balık hafızanın tedaviside balık iki adet lepistes karşılıklı oturmaktadırlar. biri bir ses duyar, diğerine döner:
    - efendim?
    - ne?
    - bir şey mi dedin?
    - ben mi bir şey dedim?
    - sen mi bir şey dedin?
    - kim ne dedi?
    - balıkların hafızası 3 saniyeymiş...
    - hmmm...

    YanıtlaSil