12 Eylül 2015 Cumartesi

Kafe pi

 Kafe Pi diye bir yer varmış dediler.
İnternette kahvaltı fotografları var müthiş.
Bu sefer organizasyon Seçil'den. Rezervasyonu yaptırdı.
Seçil
Ayşegül
Nimet erken buluştular. Bir güzel kahvaltı yapmışlar.
Tatta iyi,serviste aksaklıklar varmış. Ben sonradan çay içmeye gittim. Şansıma çayım bayat çıktı. Arkasından özür mahiyetinde bir pasta ikram ettiler. O saniyesinde çocuklar tarafından silip süpürüldü. Tadı nasıldı bilmiyorum.

 Kafe Pi'nin özeti; ortam rahat,çok müşteri yok,aydınlık,ferah.. ve çocuklar çok rahat eğlendiler.
 Hatta biraz kudurdular.

 Ama kudursunlar ya..okul öncesi son enerji atmalar. Zaten kış gelecek ve evlere kapanıcaz.

 Her zamanki gibi bu buluşma bizi kesmedi.
'bize geçelim' dedim (dilimin ucuyla) a aaa hemen atladılar. baktım benden önce kapıma bekliyorlar.
Hava nasıl güzel,çubuk denemeleri,bir sağdan bir soldan çektik durduk tabi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder